Metzeler představuje nové pneumatiky Tourance Next 2

Metzeler představuje nové pneumatiky Tourance Next 2

Pro koho je TOURANCE Next 2 určen?

TOURANCE Next 2 zaručuje novou úroveň výkonu v segmentu adventure a byl vyvinut pro jezdce trávící na svých motocyklech dlouhé cesty i výlety mimo město, samostatně nebo se spolujezdcem, a kteří hledají špičkový výkon spojený s jízdním komfortem. 


Hlavní výhody TOURANCE Next 2 jsou:

·         Přesné ovládání v jakémkoli úhlu náklonu, vedoucí k agilnímu a neutrálnímu chování motocyklu díky radiální struktuře s ocelovým pásem nula stupňů a technologii INTERACT

·         Pneumatiky umožňují špičkovou odezvu na mokru a při brzdění. Inovativní složení směsí s kapalnými polymery a jejich uspořádání, které využívá technologii METZELER HYPERBASE, činí z TOURANCE Next 2 novou referenční pneumatiku z hlediska brzdného a mokrého výkonu, která zaručuje brzdnou dráhu o 1,5 m kratší než její předchůdce TOURANCE Next.

·         Okamžitý a trvalý výkon. Evoluce legendárního TOURANCE Next byla vylepšena o nové směsi a technologii METZELER DYMATEC aplikovanou na dezén. To zahrnuje konkrétní metodologii návrhu pro zachování funkční geometrie drážek a následně i výkonu pneumatiky v průběhu času;

·         Pohodlí a bezpečnost i při plném zatížení. Kombinace dezénu, struktur a adaptivních směsí činí motocykl extrémně pohodlným a ovladatelným, bez ohledu na přítomnost pasažéra nebo zavazadla.

TOURANCE Next 2 se vyznačuje dezénem ve tvaru pí - π , který kromě toho, že je typický pro značku METZELER, má také specifický funkční důvod.

Podélné drážky ve střední části běhounu, které tvoří horní část pí, jsou přerušeny dalšími drážkami, aby byla zajištěna větší stabilita směsi a následně rovnoměrné opotřebení. Stejně tak tyto drážky zlepšují boční tah pro špičkový výkon v terénu.

Patentovaná technologie DYMATEC byla aplikována na dezén běhounu, který zahrnuje metodologii designu speciálně navrženou tak, aby zachovala funkční geometrii bloků směsi a následně výkon pneumatiky v průběhu času. Díky technologii DYMATEC - Dynamic Mold Angle Technology, poloha drážky podél šířky běhounu, a následně i různý úhel náklonu, do kterého je zapojena, určuje specifický úhel jejích stěn, aby bylo možné lépe zvládat dynamické namáhání typické pro zapínání/vypínání a zajišťují maximální rovnoměrnost opotřebení.

Další důležitou vlastností přední pneumatiky je nepravidelné opakování dezénu (Multi-Pitch Knob Layout), technologie, která umísťuje bloky směsi různých velikostí do kontaktu s asfaltem, aby bylo zajištěno hladké odvalování a vysoká úroveň akustického komfortu.

Naše nabídka pneumatik METZELER Tourance next 2 ...... ZDE